Thursday, July 5, 2012

Pastelowa spódniczka numerem


Spódniczki to coś, co pokochałam, mimo, że nie mam ich zbyt wiele (ale to się nadrobi). Są tak wygodne, że czuję się w nich dziewczęco. Do tego nie muszę smażyć się w spodenkach, w których czasami czuć dyskomfort. Tę nabyłam w sh - przerobiona u krawcowej dotarła do mnie dzisiaj. Jestem nią oczarowana i jest moim nr. 1 jeśli chodzi o spódniczki! :) Na sobie mam również sandały, które są nowością w mojej szafie.. kilka dni musiały poczekać na swoją premierę. Do takiego typu obuwia byłam niestety negatywnie nastawiona, nigdy takich nie przymierzałam, ale zmieniłam szybko zdanie! Są wygodne i mają ciekawy, wakacyjny wygląd. 
Nie szykowałam się zbyt wiele na zdjęcia, ponieważ dzisiaj robiłam fotki przyjaciółce.. a w międzyczasie stworzyłyśmy też fotografie dla mnie. :) Jak się Wam podoba takie zestawienie?


No comments:

Post a Comment