Wednesday, May 2, 2012

jedno z marzeń odhaczone

The nice sandals becomes even more essential this season as separates continue to dominate our shoe. Pantyhose from women's fashion clothing shop, get your favorite pantyhose at street fashion pantyhose store by choosing from a large collection of high street fashion picks, enjoy free shipping worldwide at OASAP.


Jak wcześniej wspominałam na Fan Pag'u, dostałam propozycję na sesję zdjęciową. Bez wahania, od razu się zgodziłam. Zdjęcia robiła mi studentka o imieniu Kasia. Bardzo sympatyczna dziewczyna. Widać na kilometr, że kocha to robić. Moim zdaniem dziewczyna ma talent. Ciekawe ujęcia, kolory itd itd. Od dziecka lubiłam się fotografować, lubiłam patrzeć jak wyszłam na zdjęciach. Dobrze czy może i źle. Od zawsze aparat był przy mnie i jak widzicie już tak zostało. Gdy miałam 13 lat, marzyłam o sesji, takiej stworzonej z prawdziwego zdarzenia. Poprzez bloga spełniło się jedno z moich marzeń! Wiele radości sprawia mi prowadzenie go, więc jestem bardzo zadowolona, że to co kocham w jakiś sposób mi wychodzi. Małymi kroczkami dążę do celu i to mi się podoba. Blog daje mi dużo możliwości. Jednym z nich jest właśnie oto ta sesja.

A jutro czeka mnie kolejna sesja !! :)

No comments:

Post a Comment